پشم سنگ پتویی (ایزوبلانکت Iso Blanket)

  • چگالی بین 80 تا 160 (kg/m 3 )
  • ضخامت از 25 ~ 100 میلیمتر
  • طول 300 -600 سانتی متر
  • عرض 100-120 سانتی متر
  • مطابق با استانداردASTM C592
  • دمای قابل تحمل تا 750 درجه سانتی گراد
  • نوع بسته بندی از شیرینگ است

شرح

پشم سنگ پتویی یکی از حرفه ای ترین عایق های حرارتی است که با انعطاف پذیری قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول، پشم سنگ توری دار نیز نامیده می شود. این محصول در عموم به (ایزوبلانکت Iso Blanket) معروف است. استفاده از این عایق ها در انواع پروژه های عایق کاری میسر خواهد بود. این متریال برای عایق کاری دمایی در محیط های مختلف به کار برده شده و بیشترین مزایا را برای پروژه های ساختمانی و عمرانی به همراه دارند. این متریال در همه عرصه های صنعتی به کار می روند و برای عایق کاری تجهیزات صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. عایق پشم سنگ پتویی از الیاف خام این گروه از محصولات تهیه شده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

از این عایق ایزوبلانکت می توان در انواع عایق کاری بهره برد. خرید پشم سنگ یکی از بهترین عایق های دمایی است که می توان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد. شما می توانید بهترین عایق های ایزوبلانکت را از ایران عایق تهیه فرمایید.

قیمت پشم سنگ پتویی

پشم سنگ پتویی با قیمت های متفاوتی در بازارهای فروش عرضه می شوند. هر یک از این محصولات با دانسیته و ضخامت به خصوصی ارائه می شوند و کیفیت بالایی دارند. به همین خاطر مشتریان برای انتخاب هر یک باید به نیازهای خود دقت داشته باشند. هزینه خرید هر یک از این عایق ها بسته به این موارد تعیین می شود. هر یک از این محصولات به صورت چند لایه و متراکم شده عرضه می شوند و به همین خاطر کیفیت بالایی در عایق کاری محیط خواهند داشت.

تولید انواع پشم سنگ توری دار با استفاده از مواد رزینی و روغنی انجام می شود. این محصولات با سیم نسوز تولید شده و ابعاد مختلفی دارند. برای خرید هر یک باید بودجه پروژه خود را ارزیابی کنید. متراژ مورد نیاز شما از این محصولات نیز بر تعیین قیمت این محصولات تاثیرگذار خواهد بود. این محصول با استفاده از متریال مرغوب و استاندارد تولید می شود.

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

خرید پشم سنگ پتویی

پشم سنگ پتویی برای مصارف مختلفی خریداری می شود. هر یک از این محصولات مقاومت دمایی بسیار بالایی دارند و به همین خاطر نیز تا این اندازه مورد توجه صنعتگران قرار گرفته اند. انواع این محصولات به صورت توری یک طرفه و دو طرفه تولید می شوند و در زمان خرید باید به این مولفه ها دقت داشته باشید. توری های گالوانیزه به کار رفته در این محصولات کارایی و کیفیت آن ها را افزایش می دهند.

خرید پشم سنگ پتویی با وجود این ویژگی ها برای انواع مصارف در پروژه های صنعتی و عمرانی رایج شده است. در فرایند خرید باید به مراحل نصب هر یک دقت داشته باشید. خرید آن ها برای حداکثر دمای 800 درجه سانتیگراد بسیار مناسب خواهد بود. قیمت پشم سنگ پتویی بر مبنای این ویژگی های مهم مشخص خواهد شد.

خرید پشم سنگ پتویی

ویژگی های پشم سنگ پتویی

برای خرید و فروش پشم سنگ پتویی باید به ویژگی های این محصولات دقت داشته باشید، بر این اساس استفاده بهتری از هر یک از این اقلام خواهید داشت. برخی از ویژگی های مهم و کاربردی این محصولات را در زیر مشاهده می کنید:

  • برای خرید پشم سنگ پتویی باید خواص عایق صوتی و حرارتی هر یک از این محصولات را در نظر بگیرید. انواع این محصول در این زمینه بسیار مطلوب عمل می کنند.
  • مقاومت بالای این الیاف در برابر ارتعاشات شدید نیز استفاده از آن ها را برای ایمن سازی بیشتر پروژه افزایش داده است.
  • شرایط حمل و نقل و نگهداری ساده هر یک از این محصولات نیز بر مزایای استفاده از آن ها می افزاید. به همین خاطر هزینه ها و قیمت پشم سنگ پتویی بسیار به صرفه ارزیابی می شود.
  • انواع این متریال ساختمان شما را در برابر آتش سوزی نیز عایق کاری می کنند.
  • پایداری مطلوب هر یک از این عایق ها نیز استفاده از آن ها را افزایش داده است.
  • فروش پشم سنگ پتویی به دلیل عدم وجود آزبست در ساختار آن ها افزایش پیدا کرده است.
  • پشم سنگ توری دار با ساختار شیمیایی خنثی تولید و ارائه می شود.

کاربرد پشم سنگ پتویی

پشم سنگ پتویی با مصارف به خصوصی در عرصه های صنعتی و غیر صنعتی شناخته می شود. هر یک از این محصولات با کاربردهای گسترده ای در صنایع امروزی شناخته می شوند که برخی از آن ها را در زیر معرفی کرده ایم:

  • خرید پشم سنگ پتویی برای گرم خانه های صنعتی بسیار متداول شده است. هر یک از این محصولات عایق کاری این محیط ها را به نحو احسن انجام می دهند.
  • استفاده از آن ها برای صنایع نفت و گاز نیز بسیار افزایش داده است.
  • انواع این محصولات برای ساخت دیگ های بخار نیز کارایی خواهند داشت.
  • فروش پشم سنگ پتویی برای ساخت و طراحی توربین های صنعتی نیز کارایی خواهد داشت.
  • انواع مخازن نیز در میان تجهیزات صنعتی مهم قرار می گیرند که با وجود این نوع از محصول به خوبی عایق خواهند شد.
  • قیمت پشم سنگ پتویی با در نظر گرفتن نحوه کاربرد آن در عرصه های صنعتی گوناگون مشخص خواهد شد. هر یک از آن ها در ساختار لوله هایی با قطر زیادی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

ضخامت پشم سنگ پتویی

پشم سنگ پتویی با ضخامت ها و ابعاد مختلفی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. در بازارهای خرید و فروش باید به دنبال برندهایی از این محصولات بگردید که با ضخامت استاندارد تولید شده باشند. در غیر این صورت کارایی لازم را در عرصه های مورد نظر نخواهند داشت. این محصول با دانسیته های 80 تا 150 کیلوگرم طراحی و تولید می شود و به همین خاطر ضخامت های مربوط به آن نیز در عرصه های صنعتی متفاوت هستند.

برای خرید پشم سنگ پتویی باید ضخامت مورد نیاز خود را در بخش های مربوطه مد نظر قرار دهید تا بهترین استفاده را از این محصولات داشته باشید. ضخامت های 30 تا 100 میلی متری این اقلام در بازارهای فروش امروزی عرضه می شوند و هر یک کارایی خاص خود را دارند.
قیمت پشم سنگ پتویی تا حد قابل توجهی به میزان ضخامت تولید شده از آن بستگی دارد. برای خریدی ایده آل باید به این فاکتورهای کلیدی دقت داشته و بر این اساس یک انتخاب مناسب داشته باشید. با استفاده از این متریال دیگر نیازی به اقلام گران قیمت برای عایق کاری تجهیزات صنعتی و ساختمانی نخواهید داشت.

عایق پشم سنگ پتویی یا ایزوبلانکت Iso Blanket، متناسب با ضخامت و دانسیته مورد نظر به صورت چند لایه و متراکم بدون افزودن رزین و روغن و با سیم نسوز به توری سیمی گالوانیزه گرم با چشمه ۴/۳ یا ۱ اینچ دوخته می شود.

ضخامت پشم سنگ پتویی

عایق حرارتی ایزوبلانکت

پشم سنگ پتویی مطابق با استانداردASTM C592  تولید می گردد. از خصوصیات بارز این نوع عایق، تحمل دمای حرارتی بالای آن تا دمای ۷۵۰ درجه سانتیگراد می باشد. از این رو این عایق حرارتی برای انواع عایق کاری گزینه بسیار مناسبی می باشد. عایق های پشم سنگ پتویی به صورت یک طرف توری و دو طرف توری گالوانیزه با روکش هایی از جنس کاغذ کرافت، فویل آلومینیوم و پارچه نسوز قابل تولید می باشد.

دمای کارکرد:
  • حداکثر تا دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد می‌باشد.

روش نصب پشم سنگ پتویی

برای نصب عایق های پتویی ایزوبلانکت یا همان پشم سنگ پتویی بر روی مخازن و یا برج های پالایشگاهی که به صورت عمودی قرارگرفته اند ابتدا می بایست بر روی محل کار به فواصل حداقل عرض عایق با درنظر گرفتن حداقل همپوشانی  تسمه هایی که بر روی آن سیخکهای کوتاهی نصب شده است به صورت محیطی بر روی تجهیز مورد نظر کاملا بسته شود و سپس عایق از محل چشمه های تور سیمی خود بر روی تسمه از محل میله های فلزی کوتاه نصب می شود. در این مرحله عرض عایق در محیط با وسایلی محکم شده و سپس مرحله پایانی که نصب ورق پوششی است انجام می گیرد. عایق های پتویی را می توان بر روی لوله های با اندازه های بالای ۱۲ اینچ و یا مخازن افقی بدون سیخک نصب نمود.

پشم سنگ پتویی پشم سنگ پتویی پشم سنگ پتویی روش نصب پشم سنگ پتویی

اطلاعات تکمیلی

چگالی (kg/m 3 )

80 – 160 kg/m3

ضخامت

25-100 mm

طول

300-600 cm

عرض

100-120 cm

نوع بسته بندی

شیرینگ

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “پشم سنگ پتویی (ایزوبلانکت Iso Blanket)”

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.